Mnogo let po tem, ko je digitalni marketing začel preplavljati svet, je dane le ta dosegel izjemne razsežnosti. Medtem ko se nekateri sprašujejo, ali je digitalni marketing pravzaprav še vedno nekaj, kar deluje ali ne, pa nekateri le od tega živijo izjemno udobno življenje. Kar pomeni, da je digitalni marketing še vedno zelo donosen marketing in je v večino primerih absolutno nekaj, kar mora vsako podjetje imeti vključeno v svoje marketinške strategije.
Seveda tukaj ločimo podjetja, ki delujejo izključno preko spleta, podjetja, ki ne delujejo le preko spleta ali pa preko spleta pravzaprav ne delujejo. Vsekakor obstajajo podjetja, ki jim digitalni marketing ne bi prinesel bistvene razlike. Ampak v večini primerih je pa vsaj malce, če ne zelo pomembno kakšen je digitalni marketing v praksi. Ker danes le ta ne vključuje samo oglaševanja preko iskalnikov in socialnih omrežij je seveda pametno izbrana strategija s pametno izbranimi kanali najbolj pomembna. Ko se tega lotiti je pa drug vprašanje.
Testirane je ključnega pomena, kako lahko izoblikujemo strategijo, ki dela. Brez tega ne gre. Ker je digitalni marketing najbolj merljiv marketing, je treba le zelo dobro brati analize testiranj, preko katerih se ugotovijo metode, ki resnično delujejo za specifično podjetje. Enotnega previla ni. Lahko govorimo o podjetju, ki ima enako dejavnost, pa bo delovala popolnoma drugačna kombinacija v sami strategiji. In ravno zaradi tega je treba skozi veliko testiranje in zelo dobro upoštevati rezultate, ki so jih analize dale.
Še ne toliko let nazaj sem imela vedno slab občutek, ko kaj ni delovalo, saj sem misli, da sem jaz naredila nekaj narobe in da to ne bo šlo. Ampak ko smo se povezala z ostalimi ljudmi, ki so se ukvarjali s tovrstnim marketingom, sem ugotovila, da je vse to le del procesa, ki vodi do uspešne formule. Sedaj se ne bojim neuspeha, sedaj vem ga ja digitalni marketing nekaj, kar vsekakor dela, le ugotoviti je treba, kako ga uporabljati.