Spletne trgovine se v zelo veliki meri odločajo za različne metode pomoči strankam, vendar je sodobni klicni center še vedno edini, ki lahko reši določene stvari. Medtem ko je avtomatiziran sistem obvezen, vseeno obstajajo področja, ki jih lahko reši prava oseba na drugi strani.
Pomoč pri nakupu bo zagotovo še dolgo nekaj, kar bo morala urejati fizična oseba. Naj bo to preko spletnih klepetalnikov ali preko telefonskega pogovora. Tukaj zagotovo pride na vrsto sodobni klicni center, ki vse to združuje. Večina ljudi se vsekakor odloča za stik preko spletnih klepetalnikov, ker je današnja družba vedno bolje orientirana komunikacijo preko spleta. Vseeno se bodo pa vedno našli tisti, ki jim bo tudi ta del še vedno nevšečen in bodo raje poklicali na telefonski kontakt za pomoč strankam. Spletne trgovine imajo tega resnično veliko in ne glede na to, da je kupcev, ki se poslužujejo telefonskega klica manj, so vseeno tisti, ki jim je treba omogočiti, da lahko pridejo do pomoči pri nakupu. Če sama pomislim, kaj meni najbolje odgovarja, ko potrebujem takšno pomoč, je zagotovo zelo različno. Odvisno od situacije se poslužujem storitvam, ki nikoli niso enake.
Zaradi takšnega razvoja se je sodobni klicni center pravzaprav razvil, da je lahko pokril mnogo več možnosti. Tretja rešitev, ki še vedno obstaja, pa je vsekakor komunikacija preko elektronskega sporočila. Obstajajo tudi stranke, ki nimajo časa, da bi se za celih deset minut posvetili pogovoru in zato raje napišejo elektronsko sporočilo in na odgovor počakajo, ter nanj odgovorijo, ko je ponovno zanje primeren čas. Vsekakor je sodobni klicni center iskana storitev in dobro je, da se razvijajo in seveda prilagajajo trgu. To je vedno edini način, da podjetje uspe v svojem poslu. Takšno prilaganje trgu, kot ga omogoča sodobni klicni center, je zagotovo zelo dober recept za uspeh, ki bo še dolgo trajal.