Priprava na tekmovanje v BodyBuildingu

V tednu, ki vodi do tekmovanja, lahko bodybuilder zmanjša svoj vnos vode, in spreminja vnos natrija in ogljikovih hidratov, spreminja, kako se voda zadržuje v telesu in slednje za zmanjšanje glikogena v mišicah. Dan pred predstavo, se voda odstrani iz prehrane, ter se lahko uvedejo diuretiki, medtem se ogljikovi hidrati nalagajo, da se poveča velikost mišice z dopolnitev njihove glikogena. Cilj je, da bi povečali vidnost žil, ali “prekrvavljenost.” Videz žil se še poveča, tik preden se pojavljajo na odru. Nekateri tekmovalci bodo jedli s sladkorjem bogato hrano za povečanje prepoznavnosti njihovih žil. Zadnji korak je uporaba uteži za zapolnitev mišic s krvjo in še povečanje njihove velikosti.

 Bodybuilderji uporabljajo tri glavne strategije za povečanje mišične hipertrofije:

Trening za moč z utežmi
Specifična dietna prehrana, ki vsebuje dodatne beljakovine in dopolnila, kadar je to potrebno
Ustrezen počitek, vključno s spanjem in okrevanjem med vadbo

bodybuilderVisoke stopnje rasti mišic in potrebna popravila, dosežena z bodybuildingom zahtevajo posebno prehrano. Na splošno gledano, bodybuilderji zahtevajo več kalorij kot povprečna oseba z enako težo za zagotavljanje zahtev glede vsebnosti beljakovin in energije, potrebne za podporo njihovega usposabljanja, treninga za povečanje mišične mase. Raven vzdrževanja energije hrane je v kombinaciji s kardiovaskularno vadbo izgubljati telesno maščobo v pripravah za tekmovanje. Razmerja kalorij iz ogljikovih hidratov, beljakovin in maščob so odvisna od ciljev bodybuilderja.
Bodybuilderji pogosto razdelijo svojo zaužito hrano na dan, v 5 do 7 obrokov približno enakih hranilnih vsebin in poskus, da bi jedli v rednih časovnih presledkih (npr vsake 2 do 3 ure). Ta metoda ima lahko dva namena: omejiti overindulging v fazi rezanja in fizično omogoči porabo velike količine hrane med fazo polnilne. V nasprotju s splošnim prepričanjem, da pogostejše prehranjevanje ne poveča osnovne metabolične stopnje v primerjavi s tradicionalnimi tremi obroki na dan. Medtem ko ima hrana metabolične stroške za prebavo, absorpcijo in shranjevanje, ki se imenuje termični učinek hrane in je odvisen od količine in vrste hrane, ne pa, kako se je hrana razširila čez obrokoe na dan. Dobro kontrolirana študija je pokazala, da ni presnovna prednost, da jeste bolj pogosto.
Nekateri bodybuilderji za bodybuilding uporabljajo droge kot so anabolični steroidi in predhodnimi sestavinami, kot so prohormoni za povečanje mišične hipertrofije. Anabolični steroidi povzročajo mišično hipertrofijo obeh vrst (I in II) pri mišičnih vlaknih povzroča verjetno s povečano sintezo mišičnih beljakovin, ki so opremljene z neželenimi stranskimi učinki, vključno s hepatotoksičnostjo, ginekomastijo, aknami, moško plešavostjo in upad proizvodnje lastnega testosterona v telesu, ki lahko povzročijo atrofijo mod.  Druge uspešnostne krepitvene snovi, ki jih uporabljajo  konkurenčni bodybuilderji, vključujejo človeški rastni hormon (HGH), ki lahko povzroči rast acromegaly. Mišice se težje doseže pri starejših odraslih kot pri mlajših odrasli zaradi biološkega staranja, ki vodi do številnih presnovnih sprememb, ki so škodljivi za rast mišic; na primer, z zmanjšanjem rastnega hormona in testosterona. Nekatere nedavne klinične študije so pokazale, da nizke odmerke zdravljenja s HGH (človeški rastni hormon) pri odraslih s pomanjkanjem HGH (human growth hormon) spreminja sestavo telesa s povečanjem mišične mase, in zmanjševanjem maščobne mase, povečanje kostne gostote in moči mišic, izboljšuje kardiovaskularne parametre, in vpliva na kakovost življenja brez večjih stranskih  učinkov in tudi v pomoč v vodah bodybuildinga.